onsdag 8 oktober 2008

Att vara en player

Vad kan jag säga? Jag har ett gott öga till flickorna. Och inte för att vara kaxig, men jag måste säga att det är ömsesidigt. Jag träffade en tjej för några veckor sen. Hon heter Johanna och är ihop med husses kompis Anders. Johanna och jag klickade direkt. Jag gav henne en blick (den du vet) och hon föll som en sten.

Här om dagen var jag och husse på spelkväll hos Anders, och då berättade han att Johanna ville träffa mig. Hon ville "vara hundvakt", och alla som har hört det förut vet att Anders kan börja se sig omkring efter en annan tjej. Här kommer Buzter för att ta över!

Så imorgon ska jag och Johanna underhålla varandra medans Anders är på jobb. Och sen ska jag sova över där. Schysst!

Synd att min husse inte är lika mycket av en player som jag. Annars kanske jag skulle kunna få en ny matte snart.


/Buzter

PS: How YOU doin'?

Inga kommentarer: