tisdag 14 oktober 2008

Framsteg = Buzter!?

Tjohoo vad det går! Från klarhet till klarhet om man ska tro min husse. Jag var nääästan tyst då husse hämtade mig från dagis idag, så det är helt klart en förbättring i förhållande till det normala läget. Dessutom är jag hur lugn som helst när jag åker buss nu för tiden.

Just det, det är kanske inte allmänt känt att husse och jag åker buss mellan Norpan och Sörping varje dag. I början var det riktigt mycket att hålla koll på. Jag kände dels att jag var tvungen att hålla koll på att folk skötte sig och sitt på bussen. Dessutom tyckte jag att det var rätt kallt, så jag skakade lite för att få upp temperaturen. Men då blev det lite för varmt, så jag började flåsa. Tokigt svårt att hitta lagom nivå! Och husse är för roligt. Han tror ju att jag är rädd för att åka buss. Konstig typ!

Så nu har jag demonstrerat att jag inte är rädd. (Det var temperaturen, jag lovar!). Idag låg jag ner och tog det lugnt mer eller mindre hela resan ner till Sörping och likaså på väg tillbaka då husse hämtade mig efter jobbet.

Det är väl ingen konst att åka buss?

/Buzter

Inga kommentarer: