lördag 11 oktober 2008

Underbara människor!

Jag och min husse är omgivna av helt underbara människor. I går och i torsdags var jag på besök hos Anders och Johanna medans husse var iväg med jobbet. Och vad roligt jag har haft det! Att Johanna sen tackar för att hon fick passa mig känns ju extra bra.

Mina dagisfröknar är ju också för gulliga. De hjälper till och skjutsar hem mig och raggar skjuts åt husse när han lämnar mig på dagis.

Och sen är det husses kompisar som kommer och hälsar på då och då. De kastar bollen och gosar med mig. MMMmmmm! Vad jag tycker om er!

Och det är särskilt skönt att husse har någon som tar hand om honom nu när det är mycket som händer i våra liv. Jag gör ju min del, men jag är trots allt bara en liten hund...

Tack för att ni finns, alla underbara människor!

Stooor kram!
/Buzter

Inga kommentarer: