onsdag 28 januari 2009

Håller tummarna för Buzter!

Nu har Buzter varit dålig i tre hela dagar. Kräkningar och diarré. Jag har torkat flera kilo spyor och skit från golvet. Det var särskilt trevligt då han sket ner ingångsdörren igår kväll. Mysigt!

Nu verkar det som att han mår liite bättre i alla fall. Han har mest bara legat och sovit sen måndag morgon. Men nu under kvällen har han gått omkring och verkat rätt pigg. Han har kommit bort till mig flera gånger och tittat bedjande på mig. Jag har trott att han ville gosa. Men han verkade inte nöjd med det. Så jag frågade om han var hungrig. Jag fick ett tydligt svar:

VOOVOOOVOVOVOOOOOOOO!!

Går inte att feltolka. Så nu har jag kokt lite potatis och pressat till honom. Han åt som om det var det godaste han någonsin fått. Så nu håller vi tummarna för att magen är i ordning igen.

/Husse

Inga kommentarer: