måndag 26 januari 2009

Sjuk idag!

Jag är sjuk. Jag vaknade med ont i magen kl 5 i morse. Jag gick omkring i sovrummet, och fick skäll från husse som bad mig gå och lägga mig. Sen kräktes jag på golvet, och då vaknade han och gick ut på badrummet för att hämta nåt att torka med. Då passade jag på att gå till dörren för att visa att jag inte mådde så bra. Husse tog på sig kläder och följde med mig ut. Var lite lös i magen, men det var skönt att få det ut. Sen gick vi in igen och la oss för att sova lite till.

Kl 6.30 var det samma sak igen. Vaknade, kräktes, husse torkade, vi gick ut. Denna gången var jag ännu mer lös i magen. Bara soppa. Bonus för husse som slapp att plocka upp nåt efter mig.

Nu är jag allmänt hängig. Har inte fått i mig vare sig mat eller vatten. Går runt och kräks lite då och då. Husse försökte få i mig lite canikur för magen, men det ville jag inte ha. Känner mest bara för att ligga och göra ingenting. Det är synd om mig!

/Buzter

Inga kommentarer: