lördag 18 oktober 2008

Vilken dag är det?

Vaknade precis lite lätt förvirrad med tanken "Vilken dag är det?", efter en liten tupplur.

Gick upp kl 8, ungefär och gick ut med Buzter. Efter att vi kom in fick han frukost först och sen jag. Kollade på något program på TV:n och åt frukost samtidigt. Sen började det dra lite i ögonlocken. "En liten tupplur kan vara skönt", tänkte jag.

Den "lilla tuppluren" blev en lång. Somnade ungefär vid 10 och vaknade 13.30. Hmmm... Är det normalt? Får nog hitta nåt att pigga upp mig med. Det var soligt nyss, och jag tänkte att en solig höstpromenad kunde vara skönt, men nu är solen borta igen... Synd!

Men en promenad får det nog bli i vilket fall, med eller utan sol.


/Husse

1 kommentar:

Coins and Calories sa...

Att sova mitt på dagen är inte att förakta. Jag kunde göra samma sak nu när jag är sjukskriven - om inte katten gick runt och sjöng oavbrutet!